ארוחת רומנטית ליום האהבה

ארוחה רומנטית ליום האהבה אין כמו ארוחה רומנטית בוולנטיין

אם גם אתם התחלתם להתכונן לוולנטיין, ייתכן וכבר החלטתם על המתנה שתקנו לבני הזוג, תכננתם לאן ללכת או לקחת את בני הזוג בהפתעה, איזו ברכה תכינו להם וכד', אולם לצד כל המאפיינים הללו, אין כמו ארוחה רומנטית ומושקעת כדי להפוך את יום האהבה למושלם באמת.

אולם, רבים מבניינו לא ממהרים לצאת מהבית ביום האהבה, לא משום שחסרות מסעדות מצוינות אי שם, אלא בעיקר משום שביום האהבה, בדומה לאירועים אחרים, המסעדות נוטות להיות עמוסות באורחים, מה שבכלל לא תורם לאווירה האינטימית והמיוחדת הרצויה ביום האהבה.

לכן, רבים בוחרים להישאר בבית ולארגן ארוחה רומנטית במקום המוכר והאהוב. אבל איך עושים את זה נכון, בייחוד כשלא לכולנו יש זמן (או כישרון) לעמוד ולהכין ארוחה?

הזמנת אוכל להזמין אוכל?

אוכל מוכן הוא מושג המעורר אצל חלקנו קונוטציות של ג'אנק פוד, או לכל הפחות, אוכל לא איכותי.

לעומת האוכל שאנו מכינים למשל, מקומות רבים המציעים שירותי הזמנת אוכל לא באמת מעניקים את התחושה החמימה והנעימה של אוכל ביתי, גם משום המבחר במנות שלעיתים פשוט חסר, אך כאמור, גם משום שמדובר פעמים רבות במנות לא איכותיות מספיק, כאלה שאולי יתאימו לנו ביומיום, אולם וודאי שלא יתאימו לנו ביום האהבה בה כל פרט בארוחה הרומנטית צריך להיות מוקפד.

שנית, ובפרט בהקשר של יום האהבה, אוכל הוא בסך הכל עוד דרך שבה נוכל להראות לאהובים שלנו שאכפת לנו מהם, דרך שבה נוכל להביע את עצמנו ולתרום לאווירה הכוללת ביום האהבה.

לכן, אוכל שאיננו באמת ביתי, פשוט לא יתאים לא רק מבחינת הטעם או האיכות, אלא מבחינת הרושם או האווירה. לכן, יש צורך בהזמנת אוכל מושקע ובמנות עשירות שעונות בדיוק לטעמים שלנו ושל בני הזוג.

 

מחפשים ארוחה רומנטית ליום האהבה? מעוניינים באוכל מוכן של סלמון?  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם! 

[contact-form-7 id="899" title="טופס צור קשר עמוד הבית"]

אוכל ביתי הפתרון: אוכל ביתי

אם הנכם נוהגים לשוטט מדי פעם בעמודי אינסטגרם של אוכל, או צופים בתכניות אוכל למיניהן וכד', בטח שמתם לב לעלייה המשמעותית שיש בביקוש לאוכל ביתי, הכולל סוגי מנות המתאפיינות בעושר טעמים, זמן בישול ארוך (לעיתים יותר מהרגיל) וחמימות (ואיננו מתכוונים רק לטמפ').

לאוכל ביתי יש נטייה נהדרת לגרום לנו להרגיש טוב ונוח, ובכל הקשור ליום האהבה – הוא יכול לסייע לכל אחד ואחת להרגיש בנוח ובבית.

מחפשים אוכל איכותי ליום האהבה? הכירו את האוכל הביתי של סלמון!

סלמון אוכל ביתי מציעה מגוון רחב של מנות שיכולות להתאים לכל ארוחה, החל ממנות בשריות ומגוונות (עם מגוון של סוגי בשר לטעמכם), מנות דגים, סוגי תוספות שלא יורדות באיכותן מן המנות העיקריות וכן, סוגי סלטים משובחים.

תוכלו להרכיב את המנות כרצונכם, בהתאם לתפריט שלנו ולשאר האפשרויות שאנו מציעים. כמו כן, תוכלו להתרשם באתר ממגוון המנות שלנו או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

אגב, סוגי המנות שלנו משתנים תדיר, כדי שנוכל להתאים את התפריט לאירועים שונים, עונות השנה ועוד. בקיצור, אם חיפשתם אוכל מוכן בפתח תקווה, או באזור המרכז והשרון באופן כללי – יש לכם פתרון מצוין ליום האהבה!

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, לבחור את המנות הרצויות ולהחליט האם ברצונכם לבצע משלוח, או פשוט להגיע אלינו ולקחת את המנות בעצמכם.

נשמח לסייע לכם ליצור את הארוחה הרומנטית המושלמת!